vrijdag 25 augustus 2017

YSL autumn look 2017: Night 54



Met een dreumes van anderhalf jaar staat mijn uitgaansleven op een laag pitje, vooruit het gas is even volledig uit, maar dat wil niet zeggen dat ik deze mooie look van YSL beauté aan mij voorbij laat gaan. YSL liet zich inspireren door uitbundige nachten in legendarische clubs en dat heeft een make-up collectie vol glinstering en holografische effecten opgeleverd.

De collectie bestaat uit: Een palette voor ogen en lippen waarmee je eindeloos kan spelen, een eyeliner in tinten waarmee je een statement maakt, een waterproof mascara voor een dramatische blik die een nacht dansen moeiteloos overleefd, een los poeder met holografisch effect, glinsterende lak voor op de nagels en twee lipsticks voor een subtiel aangezette mond.


Vooral de lipsicks en nagellakjes trekken mijn aandacht, en ook de eyeliners zijn erg interessant. Deze look ligt vanaf eind volgende week in de parfumerie en dan ga ik zeker even kijken. Hieronder een overzichtje van de nieuwe producten.

Couture Eyeliner in tinten7 Argent Maximal en 8 Bronze Excessif
La Laque Couture 54 Studio Silver & 55 Bronze Fever
Mascara Volume Effet Faux Cils The Shock Waterproof
Rouge Volupte Shine 61 Nu Impulsif & 62 Turbulent Pink
Couture Hologram Powder
Palette Couture Variation Lip and Eye


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)